Ja hem parlat de què sabem i volem aprendre del projecte. També us escric idees de què podeu treballar a casa per portar a l'escola. Sempre que sigui molt visual, poca informació i que els vostres fills/es ho puguin explicar!
Què sabem?
Guim A: Els mussols volen. També amb les potes s'enfilen pels arbres.
Greta: Tenen ales per volar
Ignasi: També tenen 2 potes
Noa: Tienen pico.
Guim A: Tenen boca per fer soroll
Entre tots i amb una mica d'ajuda vam extreure les següents preguntes: (Què volem saber)
- Quins sorolls fan els mussols?
- Quan fan soroll?
- Viuen en una cova?
Què sabem?
Guim A: Els mussols volen. També amb les potes s'enfilen pels arbres.
Greta: Tenen ales per volar
Ignasi: També tenen 2 potes
Noa: Tienen pico.
Guim A: Tenen boca per fer soroll
Entre tots i amb una mica d'ajuda vam extreure les següents preguntes: (Què volem saber)
- Quins sorolls fan els mussols?
- Quan fan soroll?
- Viuen en una cova?
IDEES PER TREBALLAR DES DE CASA.
A partir de la conversa què hem fet amb els alumnes, podeu ajudar-nos amb les següents idees.
- Parts del cos dels mussols.
- On viuen.
- Tipus d'animals que són.
- Com es reprodueixen.
- Què mengen?
- Quan surten?
- Hi ha diversos tipus de mussols?
I tot el que se us pugui anar acudint.
Georgina (mare Guim A.): a casa ha aparegut un niu d'ocell. Tot i no ser un niu de mussol. Us va bé que el porti en Guim per explicar-vos-ho?
ResponEliminaups si! I tant tot el que tingui relació va bé! Ja ens ho ha explicat i molt bé!
ResponElimina